Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Slobodan Antonić: Ova vlast će sama da se uruši; Vučić je autoritarac, ali nije diktator - ideologija mu je malo patriotizma, malo atlantizma

Komentari (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 25 april 2018 00:31
mp 1
NE slazem se sa nekom od tvrdnji g. Antonica. Smatram da je on uljuljkan u svojoj profesuri i zatvoren u vrlo usku ljusturu njeg. sveta koji je svet muskaraca; zato i ne vidi ono sto se dogadja..

Antonic kaze: Mi objavljujemo kolumne ..koliko obicnog sveta cita te kolumne? ili zna za njih?
Valjda Antonicu je normalno da vi kao pisac se zapitate koliko je ljudi procitalo ono sto ste napisali? ja bih se zapitala.
Vucicev rezim je diktatorski i tiranijski,on NE podnosi ni jednu kritiku, nesposoban je da shvati sta to znaci kritika; veoma lose je obucavan na pravnom; ne znam ko mu je davao desetke; ko god da ga je ocenjivao ucinio je i njemu i drzavu najgore moguce. Vucic je NEsposoban i da vodi porodicu a ne drzavu. On je NEskolovan, NEvaspitan, NEkulturan zao..jednom recju primitivac koji je opasan jer je osvetoljubiv..da ne bih isla u vise detalja ali g. Antonic neka se samo seti njeg. pretnji i mobinga..
Preporuke:
55
27
2 sreda, 25 april 2018 00:35
Causa Spectandum
Tacno profesore, nije diktator i ne sledi ideologiju.Vlast bez ideologije uvek znaci odsustvo etike. On je narcis, potpuno zakocen u emotivnom razvoju, a sta ga cini izuzetno opasnim.
SA diktatorima je relatvno lako - buna, pucnjava i gotova prica, dok je ovoga tesko isprofilisati, a svasta mu grozomorno moze pasti na pamet. No, kraj price ovakvih je - posle mene potop, a do potopa .... Kraj se blizi, videcemo uskoro rasplet. Nadam se ne previse krvav.
Preporuke:
54
4
3 sreda, 25 april 2018 00:48
Đuka
Takvi kao Latinka su razorili Jugoslaviju. Koča Popović se krajem šesdestih prodao Zapadu, a potpunu kontrolu je preuzeo smenom Rankovića. Ovo ostalo (od Latinke do Šešelja) su samo njegova deca, sa kojima je pravio predstave. Kad je Tito hteo da hapsi rukovodstvo Hrvatske, oni su ih podržali (nazovi srpsko rukovodstvo). Jasno i jedni i drugi su igrači Zapada. Tad smo realno kapitulirali.
Preporuke:
45
4
4 sreda, 25 april 2018 00:52
U čemu je Vučijevo zlokobno neoliberalno politikanstvo po državnost naše države i sami život ljudi
patriotsko?!
Preporuke:
37
2
5 sreda, 25 april 2018 01:29
Naivčine
Tako su mislili i za don Mila. A sada, ko bi da ga ruši,
sam će da se puši. Ništa se ne dešava samo od sebe, osim u prirodi. A mi neprirodni. Bez etike, svesti i samosvesti, osećanja pripadnosti entitetu, ideje, ideologije, solidarnosti, rodoljublja, - nema države, nacije, slobode ni pojedinca, ni kolektiviteta.
Preporuke:
36
0
6 sreda, 25 april 2018 01:41
Klementina
Naš narod bi zapravo rekao da je vladar .i.kica, koje se mudro dočepao okupator. Ostaje da se razjasni poruka koju ...kica šalje uklapanjem prstića koje javno čini Merkelova a koje je bilo svojstveno generalu neoustaši dr. Njofri.
Preporuke:
18
0
7 sreda, 25 april 2018 02:05
hmm
I ja po prvi put ne mogu da se sasvim složim sa gospodinom Antonićem. Mislim da Vučić jeste diktator. Milošević, koga je prof. Antonić svojevremeno onoliko napadao je za Vučića oličenje demokratije. A takođe mislim i da kod Vučića nema ni p. od patriotizma, nego se samo povremeno lažno "patriotski" producira da bi prikrio svoju izdaju i svoj "atlantizam" i tako obmanuo svoje ne baš mnogo pametne i obrazovane birače.
Preporuke:
35
1
8 sreda, 25 april 2018 05:21
Totem, penzija i smisao zivota
Stvarno, koja je razlika između redovne profesure i penzije?! Za komitetlijske mozgove - nikakva! Od istinskog rada - čista nula u oba slučaja! A sta ćete, to je bit naučnosti srpske nauke, posebno one rodjene i stasale u socijalizmu i koja sada "slobodoumno" i "otvoreno" kritikuje komuniste (ono sto su nekad sami bili a jos uvek u primozgu i danas jesu)... Mir na Balkanu dobiće istinsku šansu tek kad pocrkavaju svi ostareli Titovi pioniri, ti fantomi slobodoljublja i kameleonstva kakve svet nije video, slobodoumni komitetlije koji su sposobni transformirati se u bilo sta: u patriote, zelene, žute, crne, kapitaliste, moraliste, umetnike, naucnike, ali u srcu uvek nose - Tita i Partiju! To se moze zameniti s Poglavicom/Voždom i Plemenom, ali to ne menja suštinu tog totemistickog sklopa u vecnom traganju za istinskim totemom... To sto pri tome ko nuspojava dolazi politicki(a cesto gotovo i pravi) kanibalizam, nema veze, TOTEM MORA POSTOJATI...
Preporuke:
18
12
9 sreda, 25 april 2018 05:45
Spiridon
I pored najbolje volje ne bih se složio u mnogo čemu sa profesorom Antonićem.
Pod jedan internet u Srbiji za informisanje koristi ne više od deset procenata stanovništva, dok ostatak koji zna šta je to isti koristi za surfovanje beskrajnim prostranstvima zalupljujućeg sadržaja i socijalnih-vidi moju sliku-mreža. O delu populacije koji pod internet informisanjem podrazumeva slepo verovanje u svaku bajku ili babarogu koja mu se tamo jeftino proda, ne bih sada.
Pod dva lustracija je bila moguća i neophodna a Latinka je u tom trenutku bila i ovako i onako na domaku osme decenije života. Međutim vajni “oslobodioci” su pohitali da finansijski obezbede unuke i da se podele na dve strane, od kojih je svaka brže bolje potrčala da pridobije za svoje potrebe ljude iz prethodnog režima.
Pod tri poslednji operetski samodržac zemlje Srbije ima mauzolej gore na Dedinju i vladao je do svoje smrti, odnosno sedeli su isto tako moji na zimu 1946-1947 i pričali jedni drugima da Tito i njegovi neće još dugo...
Preporuke:
20
3
10 sreda, 25 april 2018 06:45
manjkaće nam vođa
Eeee!
Lipši magare do zelene trave.
Pa ko će da nas uvede u zemlju Nedođiju bez srca,Kosmeta?
niko
Preporuke:
10
0
11 sreda, 25 april 2018 06:46
Roj
Sramota je da se uruse sami od sebe, njih treba nokautirati
Preporuke:
20
0
12 sreda, 25 april 2018 07:21
Peđa
U pravu je profesor da je narod korumpiran, ali ne zbog opasnosti od gladi kako on kaže. Narod je prihvatio da bude korumpiran, zbog toga što ne vidi nikakvu alternativu Vučiću, nema tog "svetla na kraju tunela", potpuna tama na političkoj sceni, nema vere u bolje sutra. Narod razmišlja, daj šta daš, jer i onako bolje neće biti. To nije opravdanje da bi neko izgubio obraz, ali takav je narod, ne treba ga idealizovati i opravdavati. Potpuno je narod zaslužio Vučića i on im zna meru tj. cenu, a to je 2000 dinara.
Preporuke:
22
3
13 sreda, 25 april 2018 07:55
100za jednog ,
da li ima gorijih od 91 do danas .
Preporuke:
11
4
14 sreda, 25 april 2018 08:03
uplašio se Antonić pretnji diktatora Vučića
Vučić je diktator i to patološki.
Vučić LAŽNO ponekad glumata “patriotizam” da bi zaveo osiromašeni i obespravljeni narod.
Dakle, obe Antonićeve tvrdnje su POGREŠNE.
RAZUMEM JA ANTONIĆA. Shvatio je da je policija privatna i da ga niko od Vučićevih razbojnika i uličara koji su mu pretili ispod prozora NEĆE ZAŠTITITI.
PROSTO, DRŽAVA JE PRIVATNO VUČIĆEVA, PA SAD VIDI, NARODE...
Preporuke:
23
5
15 sreda, 25 april 2018 08:07
Deda Mile ima farmu
Ne bih da ponavljam misli i ideje sadržane u prethodnim komentarima sa kojima se apsolutno slažem.
Dodao bih još i činjenice, ne mišljenje nego činjenice, u vezi teze da je AV kukavica i da nije sposoban ni za dobro ni za loše.
Za dobro svakako da nije, a zar sve ovo što radi nije dokaz da je za loše itekako sposoban, a kud ćete uvaženi profesore veće i lošije stvari od Briselskog sporazuma.
Preporuke:
16
2
16 sreda, 25 april 2018 09:17
Kosta
Antonićeve kolumne su simpatične ali su daleko od inspirativnih u smislu političkog okupljanja. To su kritike vlasti koje zadovoljavaju potrebu njihovog pisca za nacionalnim pregalaštvom, ali one ne motivišu Srbe. Evo recimo u ovom intervjuu Antonić kaže da je Vučko i patriota. E pa nije patriota jer predaje KiM itd. Njegova estradna politika nema veze sa patriotizmom. Vučko je politička starleta.
Svojim piskaranjem Antonić neće postići mnogo. Piše se već 18 godina protiv prozapadnih vlasti i rezultati su slabi. Negde naši Intelektualci gube partiju od neprijatelja jer je on uvek korak ispred njih. Intelektualci nisu kadri da izluče narodnu volju, niti da formulišu političku platformu, o ideologiji da ne govorimo koja će okupiti Srbe. A znate zbog čega? Zbog toga što pišu i pričaju a vetar nosi njihove reči. Siđite malo u srpski narod i pokažite mu kako delate o velike intelektualne gromade. Puškin je imao preko 20 dvoboja, a vas Intelektualce Vučić čak ni ne dira na vašim uzvišenim funkcijama
Preporuke:
16
4
17 sreda, 25 april 2018 09:38
Antonićev manevar
Antoniću, uvaženi profesore,
Shvatam ovo kao manevar u cilju izbegavanja diktatorovih razbojničkih pretnji preko svojih uličarskih razbojnika, koje čini svakome ko kaže kritičku misao.
Inače, ne verujem da si prešao put od "Vihora smeća" do ovoga teksta, a stvarnos u Vučićevoj PRIVATNOJ SRBIJI ZNAMO.
Preporuke:
10
3
18 sreda, 25 april 2018 09:47
itd ili ...
Antonić zanimljivo kao i uvek ali i hrabro gleda na stvari! Zadovoljstvo ga je čitati i slušati. Paradoksalno je da je pružio i drugačiji pogled na Vučićeve mane, sagledavajući ih iz drugog ugla! Osvežavajući pogled!

"i. On nema hrabrosti niti za neko veliko dobro, niti za neko veliko zlo. I dobro je što je tako."
Preporuke:
9
3
19 sreda, 25 april 2018 10:14
ako nisi siguran za osobu "ko je", pogledaj odakle "potiče"
Antonić je postao "poznat" kod miloševićevaca i titoista, tvrdeći da su prethodni "deda" i dva "oca" bolja od ova nova dva "sina" nastala u "protivprirodnom političkom bludu između "komunista" i "četnika", iako je cela "porodica" antiSrpska fukara.

Kod nas je lustracija bila nemoguća jer smo imali dva „stara režima“, jedan je Miloševićev i drugi komunistički režim. Kako ste mogli da lustrirate Ivicu Dačića ili Aleksandra Vučića a da ne lustrirate i Latinku Perović, koja je bila sekretar Komunističke partije Srbije, dakle, jedne totalitarne partije? Ali Latinka je „majka druge Srbije“, ko je nju smeo da takne?! Zato nije bilo lustracije.

Lustracija nije mogla da bude izvršena jer tokom opšte degeneracije, debilizacije, vulgarizacije i kriminalizacije od 1944-2000 izdajnička i pljačkaštka profiterska fukara postala većina što je i dan danas, kada gomile infantilnih "zazivaju" Broza, bračni par Marković i vreme kada su oni pljačkali i izdavali Srpski narod.
Preporuke:
11
8
20 sreda, 25 april 2018 10:30
nebitan
Mi govorimo slobodno i otvoreno ono što mislimo, upozoravamo i savetujemo, a narod neka sam odluči o svojoj sudbini.


Ako imate dete od 5-6 godina, hoćete li ga pustiti da samo odlučuje o sebi? Mislim da se mi koji malo više razmišljamo možemo složiti da je Srpski narod, sa svojim temeljno zaostalim stanjem svesti, morala i časti, praktično na nivou malog deteta i da ako se pusti da potpuno "sam" odlučuje bez neke korisne savetodavne uloge, odlučiće upravo nezrelo, nepromišljeno i kratkotalasno kao što čini poslednjih 60 godina, birajući komuniste, SPS, DOS, DS i SNS kao svoje vođe i ideologe. A što se tiče uloge intelektualaca, ako mislite da je javni govor jedino što treba da čine, bacite pogled na Rusiju gde najveći umovi tesno sarađuju sa vlastima u oblikovanju ideja i ideologije. Naravno, za tako nešto su potrebne i vlasti koje su otvorene za saradnju pa vas donekle i razumem što ste digli ruke od prosvetiteljske uloge u zemlji koja sluša nekakvog vučića.
Preporuke:
6
6
21 sreda, 25 april 2018 10:36
Srki
srpski intelektualci su jedna velika nula.Dokaz tome je upravo cinjenica da je samo stotinak njih potpisalo dokument koji podrzava da Kosovo ostane u Srbiji.Samo stotinak intelektualaca,sa jednim pasivnim dokumenrom!Prema svakodnevnom terorisanju vlasti i zeljom da se nametna kapitulacija.Srpski intelektualci su jedna velika nula,jer su poput Antonica,pasivni,bez konkretnih akcija ili osmisljenih ideja kako unapredit politicki sistem.To sto Antonic jednom nedeljno napise nekakvu kritiku je jako,jako nedovoljno,bez ikakvog efekta.Umesto da predloze zakone koji bi regulisali nacin smene celnih ljudi u strankama, lokalnim vlastima ili celom drustvu.Umesto da inzistiraju na tajnom glasanju svih clanova stranaka,umesto da inzistiraju na neutralnim clanovima RIK-a,umesto da zahtevaju jednaki udeo u medijima i da u vezi s tim traze pravdu u evropskim sudovima,oni se zadovoljavaju individualnim kritikama u vidu novinskih clanaka.Umesto da zahtevaju korektne izbore voditelja srpskih ustanova...
Preporuke:
14
8
22 sreda, 25 april 2018 10:46
mp 1
Zelim da javno protestujem protiv komentatora br 19 koji govori o protiv prirodnom bludu bla bla ..sve sto ne valja na nasim prostorima prema ovom nepotpisanom se desilo mozes misliti od 44..smatram da nspm ili bilo kom portalu
NE prilici ovakav komentar..vulgaran je i pun mrznje prema vlasti od 45e do ...
A sta Srbija i bivsa kraljevina je bila cvece ..kao da ne znamo da je sudbinu i politiku na ovim prostorima odredio dogovor na Jalti ..mi se nismo nista tu pitali. niti nasi
stari !
Mrznja prema komunistima je patoloski problem boelsnog uma. Jeste komunista je bilo svakakvih ali da li neko ovde sme da kaze jednu ruznu rec protiv na pr. Vukice Mitrovic? da vidim tog "majstora" pametnjakovica ..!
Medju komunistima je bilo odlicnih ljudi ..da nije ne bi drzava opstala ..sto su Srbi bili NEsposobni da je pretvore u nesto bolje a imali su veliku sansu 1990e u vreme reformske vlade ..to NIKO drugi nije kriv nego Srbi sami !
pogresno i nakaradno ste radili za sta nisu krivi komunisti
Preporuke:
9
11
23 sreda, 25 april 2018 10:48
Srki
prva stvar koja upada u oci je da su srpski intelektualci neorganizovani.Da nemaju nikakve vredne ideje koje bi menjale drustvo na bolje.Stavise,cak ni individualnih naucnih radova nema na tu temu.Nikako mi nije jasno,kako srpski intelektualci dozvoljavaju da jedan Dacic u SPS na izborima za predsednika stranke pita da li je neko protiv toga da on kao kandidat bez jednog proutukandidata bude predsednik SPS po peti put?Uz konstataciju da je jednoglasno izabran cak i bez suzdrzanih glasova!Kako to da to ni jednom srpskom intelektualcu ne smeta,ukljucujuci i Antonica?Kako?Kako?A to je sustina nevolje u Srbiji.Kadrovisanje stranackih vrhova i ustanova, spijunima, kriminalcima i potkupljivim ljudima!Nedemokratskim,diktatorskim,turskim nacinom biranja tih ljudi!I niko da od srpskih intelektalaca to primeti!Ljudi poput Markovica iz SPS, a koji za sebe smatra da je intelektalac,jednostavno se prave da to ne vide i povinuju se takvom turskom poimanju demokratije!To nisu pravi intelektualci
Preporuke:
13
2
24 sreda, 25 april 2018 11:17
mala primedba
Artur Klark, poznati pisac naučne fantastike i takođe i vrhunski inženjer, je jednom prilikom definisao intelektualce kao osobe čije obrazovanje prevazilazi njihovu inteligenciju. Zanimljivo, nikad nije bio u Srbiji, a opisao je tipičnog srpskog intelektualca.
Preporuke:
8
3
25 sreda, 25 april 2018 12:00
...uzgred
Uglavnom je u pravu. Samo, jedno je politička misao a drugo - praksa. Zar u ijednom društvu današnjice, igde postoji visoki procenat populacije koji bi se konstantno trudio da bude kvalitetno informisan i da prati razumne analize o stanju i kretanjima u društvu ?
Praktičari - političari se okreću `proseku` - višim procentima populacije. Ili, se zadovoljavaju specifičnim, nižim ali dovoljnim za opstanak na političkoj sceni. Izvanredan teoretičar ne mora da bude i uspešan političar; različite `inteligencije` su tu u pitanju. Makron, recimo, se nameće sada i kao mislilac, sa filozofskim sklonostima. Od vremena Platona postoji ideja o filozofima na vrhu lestvice vladanja. ( Iako je sam Platon dobio `lekciju` time što ga je jedan tiranin -prodao u roblje, dokazujući time realnu nadmoć `praktičara` ?!)
Ono, što je starije od Platona, jeste `politička` istorija iz Starog Zaveta. Vlast je bila blagoslovena u meri koji su pojedini carevi vladali bogougodno. I obratno. Ovo nikad nije `zastarelo`.
Preporuke:
5
0
26 sreda, 25 april 2018 12:39
Anti - jugosloven
Većina komentatora se ne slaže ili što šta zamera ovom intelektualcu, Srbinu, rodoljubu. Što uopšte nije čudno, jer smo se pre sto godina odrekli srpstva i identifikovali sa jugoslovenstvom, kasnije smo odbacili Pravoslavlje i Svetosavlje. Pošto smo izgubili sebe, sada nema ni nas. Prvog decembra ove godine se navršava vek antisrpstva, ako 2. decembar, 2018. dočekamo sa ovakvim stavovima i jedinstvom, plašim se da sledećih sto godina nećemo preživeti.
Preporuke:
8
2
27 sreda, 25 april 2018 12:50
komunjarska profiterska fukara koja se dočepala stana i penzije tokom zločinačke komunističke okupacije 1944-2000, želi još orden i poštovanje za propast Srpskog naroda
mp1
Mrznja prema komunistima je patoloski problem boelsnog uma. Jeste komunista je bilo svakakvih
Medju komunistima je bilo odlicnih ljudi da nije ne bi drzava opstala
koja "država"
Brozovi degenerici uvek tvrde da ko pomene u negativnom kontekstu "komuniste", "miloševićevce" "vučićevce" je mrzitelj.

"komunisti", nisu bili komunisti, jer oni koji jesu bili, ubijeni su, ili pljunuli na "partiju" Broza

"komunisti" slovenci, hrvati, mađari, turci, bugari, šiptari i natogorci bili "naci-socijalisti", dok su "srbi komunisti" bili i ostali obična profiterska izdajnička degenerisana fukara, koji su degenerisali i sopstvenu decu.

Za vreme "dobrog komunizma" od 1941-2000 Srbi su ostali bez teritorija Južne i Stare Srbije, Srpske crnegore, teritorija zapadno od Drine, teritorija dobijenih Trijanonskim sporazumom i Srpskog mora,

140000km2 izgubljeno zahvaljujući "dobrim komunistima" a sada kao omatorela profiterska fukara glasa za Vučića i Dačića za 5000, toalet papir
Preporuke:
9
5
28 sreda, 25 april 2018 12:52
...
Arthur Clark je Englez te se stoga njegova opservacija odnosi ne engleske intelektualce pre svih!
Ako bismo se procenjivali engleskim ocima samoubili bi se ili makar bili svi Vucici!
Preporuke:
3
2
29 sreda, 25 april 2018 13:01
na interenetu se na žale siromašni koji nemaju, nego alavi koji bi prodali sve za "večeru"
Običan čovek, pogotovu onaj koji je siromašan, boji se za svaki dinar koji ima. On zna da je za njega hiljadu dinara manje mesečno opasnost da se spusti ispod granice između sitosti i gladi.

Zato nemojmo zamerati siromašnima što prodaju svoje glasove za dve hiljade dinara. Možda bismo i mi na njihovom mestu uradili isto ako bismo sa te dve hiljade nahranili porodicu.

Smešno. Vučiću se prodaju oni koji su navikli da imaju, koji su se dočepali posla preko veze, nesposobni partijski lezilebovići,

dok siromašni ne obraćaju pažnju ni na Vučića ni na glasanje jer po iskustvu znaju da ko god dođe u degenerisanoj Stradiji na vlast najveća je šansa da će biti neka od degenerisanih Brozovih protuva, što se pokazalo kao tačno, jer stagniramo ponovo od 2008 i prosečnih plata od 418 evra (836 maraka nezamislivih 90tih)

jer se najviše podmićuje penzionerska brozova banda koja iz opljačkanoh stanova, je uvek nezadovoljna jer im se povećavaju troškovi za višak kvadrata (stanova)
Preporuke:
5
4
30 sreda, 25 april 2018 13:27
mala primedba
@...

Da su srpski "intelektualci" razmišljali kao Englezi, danas bi Budva, Boka i Dubrovnik bili u Srbiji. Toliko.
Preporuke:
8
1
31 sreda, 25 april 2018 14:49
Slavomir Srpski, Puna podrska Antonicu
Javljam se posel procitane svake reci Antonica, i ni jedna nije na neispravnom mestu. Mozda penzioneri ne znaju za internet, ali ostali svakako da, pa mogu ako zele da se informisu.Kritikovati intelektualce sto ne prave bune i revolucije je kao kritikovati Marksa ili Engelsa. Nisu intelektualci aktivisti da prave barikade na ulicama. Sto se tice lustracije potpuno mu dajem pravo: od jos preziveli Jugoslovena (od ove bolesti samo Srbi ovde boluju), i od brojnih prezivelih Slobinaca (ovde pogotovo), jasno je zasto nije bilo moguce: i pozicija i Opozicija u Srbiji su titina deca podeljena oko Pro-kontro-Slobo.Sto se tice uloge kukavice Ace Srbina tacno je da nije i ne moze da kao kukavica bude i diktator. On zna da sibicari, a to narod voli izgleda. Ako ostane kukavica nece napraviti najvece zlo, kako rece Antonic.Ali izgleda da je Antonic nazuljao mnoge "intelektualce", koji su veci rusofili od Srba (da ne kazem Rusa).
Preporuke:
5
1
32 sreda, 25 april 2018 15:22
Slavomir Srpski, Tri vredne poruke
Mislim da ovaj sazet ali vrlo precizan i u neku ruku iritirajuci tekst koji gazi mnoge urbane legende opozicije, zasluzuje posebnu kolumnu.

Jer poruke su vrlo jasne,osvezujuce za slepilo sadasnje opozicije:

1. "Ova vlast ce sama da se urusi". Ovim se predocava da sadasnja opozicija razbijena izmedju grazdansko-zute i malobrojne desno-patriotske struje, apsolutno nije u stanju bilo sta da menja. To se jasno vidi po radu Skupstine. Dakle samo unutrasnje samo-razbijanje SNS-koalicije,moze da donese promene.

2. Razbija urbanu legendu da intelektualci treba da budu najveci balvan-dizaci revolucija. Takvim kuku-lele prozicvkama,i ovde,u stvari se pokazuje nedozrelost nacije,nesposobnost za promene.

3. Rabija mit velikog Vozda Ace Srbina,srozavajuci ga na ono sto realno jeste: sitni samodrzac ne mozdabidne diktator. A kako nije pokazuje koliko smo svi MI slabi,kada to koristimo kao izgovor SVIH nasih nesposobnosti i kukavicluka.

Bas nije lepo sto nas postavi pred ogledalo!
Preporuke:
5
0
33 sreda, 25 april 2018 16:06
Đuka
@komunjarska profiterska fukara...

Ko ti je ovde komunista majke ti? Znaš li uopšte šta je komunizam? Kladim se da ništa pročitao o tome nisi. Tako to ide. Što se manje čita, to se ostrašćenije brane ubeđenja. Kraljevinu idealizujete maltene kao da je bila neka Velika Srbija, a realno Srbija je prestala da postoji njenim formiranjem. Da ne pričam kako su tretirani naši neprijatelji u toj kraljevini dok su solunci dobili pravo da prose. Tito je bar pomlatio i ustaše i balije. Prema četnicima je bio previše blag. Uglavnom su dobijali po 5 godina dok su ustaše streljane, a oni su bili saveznici tokom rata. Vrlo lepo sarađivali i zajedno se borili protiv partizana. Što se kraljevine tiče, u toj kraljevini se nadničilo po ceo dan za džače brašna. Lopovske elite su vladale, nešto kao danas. Crkva preslikana. Udvorička. Kako koji kralj dođe, niko bolji pre njega. Što se Broza tiče, pogledaj demografsku i ekonomsku sliku Srba pre i posle njega i videćeš koliko si u zabludi.
Preporuke:
5
7
34 sreda, 25 april 2018 16:12
Tao
@ Srki : "srpski intelektualci su jedna velika nula."
Tacno. Nedostaje jedino dopuna ove konstatacije koja glasi "intelektualci su jedna velika nula, kako u Srbiji tako u celom svetu". Danas, kao retko kada pre u novijoj istoriji, svet se nalazi u stanju potpune kontrole nazovi-intelektualaca, nazovi-medija, nazovi-naucnika, nazovi-verskih dostojanstvenika. Diktatura je stvar svesti i kulture slobode. A u Srbiji gde 2018. aktivn odeluju komesarke Latinka i Sonja, svest i kultura slobode su takve takve da je Vuciceva diktatura autoritarizam, i gde je samo tiranija prihvacena kao diktatura. U ovom eksperimentu treba posebno obratiti paznju na ulogu savremenih nazovi-intelektualaca Evrope i zapadnog sveta.
Preporuke:
5
1
35 sreda, 25 april 2018 16:46
mp 1
Ja mislim Slavomire da ste vi sve dopisali sta Antonic nije napisao sa namerom da mu organizujete misli i tekst da bude sve ono sto nije rekao a eto vi mu dodali u najboljoj nameri.
Nije to u redu. Svako neka stoji iza onog sto je napisao; neka Antonic popravi svoj tekst ! a ne da mu Slavomir dodaje sta nije receno; ali slazem se sa Slav analizom.
skolovani svet kod nas zovu intelektualcima sto mislim da je pogresan termin; Mislim da valja medju nama prepoznati ko su patriote i ko voli svoj narod i za njega se bori ..i to ne cini radi nikakve materj. koristi.

Imate veoma skolovane sposobne ljude koji rade za Vucica i za rezim i pravdaju se da eto moraju;tu zive pa moraju. Nesto i oni zadrze za sebe ali mora da se zaradi za zivot; tako i Antonic prima platu u tom rezimu..mora da bude koliko toliko u akademskim granicama; nije sporno,ali neukog sveta je najvise i oni ljudi NE znaju sta im se dogadja.

Mora da bude masovni bunt ! Kako u Francuskoj se bune i bor a ne moze u srb?
Preporuke:
3
1
36 sreda, 25 april 2018 20:08
Gresis,
Antonicu! Ni Tadiceva vlast nije se srusila sama od sebe, nego od onih koji su je postavili, kad je prestala da ispunjava naloge. Tako ce biti i sa Vucicem! Obecao je da ce uraditi ono sto Tadic nije mogao (jer su ga u tome Vucic i Nikolic sprecavali kao opozicija!): predati Kosovo Siptarima, okrenuti Srbiju protiv Rusije, napustiti Republiku Srpsku itd. Ko ce biti sledeci, koga ce dovesti umesto Vucica? Pa, nekoga ko ce obaviti ono sto Vucic nije mogao, ili nije smeo. Kad su Englezi u UN podneli rezoluciju o genocidnosti Srba, to je u Srbiji podrzalo dvoje: Z. Mihajlovic otvoreno, a Vucic precutno, jer nije nikad rec rekao protiv te rezolucije - Nikolic jeste, cak je pisao engleskoj kraljici. Jankovic Srbe naziva genocidnim narodom, otpisuje Kosovo, ali posto nema iza sebe jaku stranku trazi se drugi nacin da se takav jedan dovede na vlast. U tom pogledu Jankovic je gori od Vucica, ali u civilizacijskom je Vucic bez premca. Dikkator moze i podici zemlju - Vucic je unistava do temelja.
Preporuke:
6
0
37 sreda, 25 april 2018 22:32
i brozovi popisi potvrđuju da brozovi idlolopoklonici lažu
Đuka
Ko ti je ovde komunista? Što se Broza tiče, pogledaj demografsku i ekonomsku sliku Srba pre i posle njega i videćeš koliko si u zabludi.

1990 je bilo 2 miliona komunista, a naročito onih iz 70-80tih koji su i sada većina

Izvod iz popisa 1948-1981

---------------- 1948 ------ 1981 --indeks
--- Srbi - 6547117 - 8140507 - 24%
šiptari- 750430 - 1730878 - 231%
--- turci - 808921 - 1999870 - 247%
-- bugari - 810126 - 1341598 - 166%
natogorci- 402703 -- 579043 - 133%

Tri izmišljene "nacije" "makedonci", "muslimani" i "crnogorci" sa šiptarima od 2772180 do 5651389 ili ~3 miliona više stanovnika dok su Srbi najbrojniji narod pod okupacijom Broza za samo 24 procenta 1.6 miliona dok je u južnoj i istočnoj Srbiji manji za milion.

Danas Srbi su okupirani na KiM, bosni, najcrnjojgori, majorizovani u bjrm, sloveniji proterani iz hrvatske i to sve po Brozovom AVNOJu i ustavu iz 1974

Ko hvali Broza ili je Srpski neprijatelj ili ozbiljno poremećen.
Preporuke:
0
3
38 sreda, 25 april 2018 22:48
mp 1
Srbi su proterani iz Hrvatske zbog Broza ..kakvo lupetanje..kakvo glupiranje ..a onda i igra sa procentima
Pa evo nacionalisti svoj ste na svome od 1990e, evo od 2000e i uradili ste nesto dobro i pozitivno?
Ja mislim da vam je glavna motivacija bila kradja i na zalost mrznja.
Srbi su proterani u Oluji i drugim akcijama 1995e ali prethodno su ih vrhuske iz Beograda gurnule u rat..za proterivanje i stradanje odgovorni su podjednako i Beograd i Zagreb ..jeste bivsi komunisti koji su promenili boje radi pljacke..ali kad je u pitanju plen i lova onda prestaju razlike da li je neko komunista i nacionalista ..neki ljudi i rodjenu majku prodaju za pare, a nacionalizam im je samo paravan.. to je zalosna istina.
Od Broza NE ocekujem da voli Srbe, on je bio internacionalista, neki kazu mason..ali ocekujem od Srba koji hoce vlast da budu dostojni a ne dripci..
Sad cete imati jednog lopova i sadistu kao ministra finansija; banda se docepala vlasti. evo nisu komnisti nego su zli kapitalisti
Preporuke:
2
2
39 četvrtak, 26 april 2018 08:22
kako objasniti degenerisanoj osobi da joj je ispran mozak, i da sve što "zna i misli" je posledica teške degeneracije od ispiranja mozga
mp 1
Srbi su proterani iz Hrvatske zbog Broza ..kakvo lupetanje..kakvo glupiranje ..a onda i igra sa procentima
Pa evo nacionalisti svoj ste na svome od 1990e, evo od 2000e i uradili ste nesto dobro i pozitivno?
Ja mislim da vam je glavna motivacija bila kradja i na zalost mrznja.

Broz ti je usadio mržnju prema Srpskom narodu, i kao svi Brozovi janjičari uvek opravdavate Broza.

Srbija je još uvek pod okupacijom vas Brozovih jenjičara i degenerika, predvođenih Vučićem, Dačićim i Šešeljem

Od 1941-2000 ubijate i izdajete Srpski narod, a onda sopstvene komunističke zločince Miloševiće, Šešelja, Vučića, Nikolića, Draškovića nazivate "nacionalistima" iako su se davno odrekli Srpstva da bi postali članovi Brozove okupacione zločinačke bande.

Zvanične podatke javno dostupne na sajtu Republičkog zavoda za statistiku, nazivaš "igrom sa procentima" što samo dokazuje nivo poremećenosti vas pripadnika brozove okupatorske bande, jer ste najveće zlo koje je ikada snašlo Srbiju
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner